Va rugam sa completati Formularul de Retur pe care il gasiti accesand acest link.
POLITICA DE RETURNARE
Detalii despre dreptul la retragere:
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la: 1) – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
2) – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
RETURNAREA PRODUSELOR
Clientul trebuie să completeze, formularul de retur. Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl lipiți pe coletul returnat. Costul de retur este suportat de catre CUMPARATOR , conform legislatiei in vigoare . Produsul este preluat de catre firma de curierat sau de către personalul desemnat de la adresa clientului (excepţie fotoliile, canapelele şi colţarele), în maxim 4 zile lucrătoare după completarea formularului de retur. Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de testare trecut în pagina de prezentare a produsului pe site-ul nostru www.almimob.ro. Intervalul de testare începe de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.
Datorită greutății mari a produselor – fotoliile, canapelele și colțarele, nu vor fi preluate, acestea trebuie predate (în faţa imobilului) persoanei mandatate de Almimob pentru preluarea şi transportul produselor. Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.
CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data intrarii produslui in stocul nostru, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţia în rate a produselor.
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime, material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.almimob.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează să fie schimbat cu un alt produs, în formularului de retur, se va bifa casuta corespunzatoare
Produsul returnat trebuie să respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor. În cazul schimbării, produsul ajunge în depozitul Almimob din loc. Beius, jud. Bihor, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returnat.
VERIFICAREA PRODUSELOR
La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții firmei de curierat, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea si mentionarea refuzului pe awb-ul de livrare.
În cazul produselor care au afișate în pagina de produs opțiunea “deschidere colet la livrare”, este obligatorie verificarea completă a produselor în momentul livrării. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implică acceptarea acestora și a calității lor.
Pentru următoarele produse te rugăm să verifici și condițiile specifice de retur:
Returnarea Saltelelor, , Pernelor și Huselor de Protecție
Atenţie: În cazul saltelelor , pernelor și huselor de protecție din motive de igienă acestea trebuie returnate sigilate conform Art. 16 lit. e) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT
În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, se poate alege varianta de inlocuire a produsului deteriorate cu altul nou sau restituirea contravalorii in termen de maxim 14 zile, din momentul intrarii in stocul nostru.
Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).
Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de testare/returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor. Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14, alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).
RECOMANDĂRI DE AMBALARE Pentru a proteja produsul pe durata transportului vă recomandam să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:
AMBALAREA SALTELELOR Vă recomandăm ambalarea saltelelor în folie de nylon cu grosime de minim 0,18 mm. Marginile foliei trebuie închise bine cu bandă adezivă pentru ambalaj– scotch, pentru a proteja produsul împotriva prafului. Pentru produsele a căror greutate depășește 40 kg, este recomandat folosirea unui sac textil (ca și cel în care v-a fost expediat produsul) ale cărui capete sa fie cusute pentru a proteja produsul împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.
AMBALAREA PRODUSELOR DE MOBILIER Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA PRODUSELOR DE ILUMINAT Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA PRODUSELOR DIN CATEGORIA DECORAȚIUNI Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora atât la interior cât şi la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA FOTOLIILOR, CANAPELELOR ȘI A COLȚARELOR Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în folie strech pentru protejarea produsului împotriva prafului și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.